دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

دکتر محسن

وبلاگ خبری گروه پزشکی - آخرین اطلاعات و اخبار آزمون ها - دستیاران پزشکی- دانشجویان پزشکی

شرایط بازپرداخت وام شهریه دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت شرایط بازپرداخت وام شهریه دانشجویان علوم پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس شرایط اعلام شده از سوی صندوق رفاه، کلیه دانش آموختگان بدهکار حداکثر 6 ماه بعد از فراغت از تحصیل ملزم به بازپرداخت بدهی های خود طبق اوراق بازپرداخت در سررسیدهای تعیین شده آنها هستند. دانشجویان اخراجی، انصرافی و ترک تحصیل کرده ملزم به بازپرداخت کامل و یکجای کل مبالغ دریافتی از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت هستند. دانشجویان بدهکار که اوراق بازپرداخت را در اختیار دارند باید در تاریخ سررسید هر یک از اقساط و مبالغ بدهی را در یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور به حساب مندرج در فیش مربوطه واریز کنند. دانش آموختگانی که از وام شهریه استفاده می کنند موظف به بازپرداخت اصل و کارمزد وام دریافتی هستند. نرخ کارمزد و جریمه تاخیر و تأدیه منطبق با قوانین مصوب وام قرض الحسنه در سیستم بانکی کشور خواهد بود.منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
ر سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 10:05 ب.ظ http://rasoolpapaei.blogfa.com/

سلام موفق باشید

negar پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد